prawnik legnica

T: 601-182-445 / | E: biuro@lexart-kancelaria.pl
Ugoda a świadczenie z programu 500+
Data dodania: 2017-09-18

Od 1 sierpnia można składać wnioski o przyznanie świadczenia z programu rządowego 500+ na kolejny okres rozliczeniowy.

Należy pamiętać o nowych zasadach, zgodnie z którymi samotni rodzice ubiegający się o przedmiotowe świadczenie zobowiązani są przedstawić tytuł wykonawczy zasądzający alimenty.

Co zrobić w sytuacji gdy z różnych względów nie mamy takiego orzeczenia sądu? Pamiętaj, że w każdej chwili masz możliwość zawarcia przed mediatorem ugody z ojcem/matką dziecka( osobą zobowiązaną do płacenia alimentów).Taka ugoda zatwierdzona przez sąd ma moc wyroku sądowego.

Dlaczego warto skorzystać z mediacji? Postępowanie mediacyjne jest szybsze niż sprawa w sądzie co znacznie skróci okres oczekiwania na świadczenie dla Twojego dziecka! W poufnej atmosferze przy udziale neutralnego mediatora ustalicie korzystne warunki dla obu stron

« Wróć
2017
Ugoda a świadczenie z programu 500+

Zobacz więcej Zobacz wszystkie
PORADY ON-LINE
prawnik legnica W celu uzyskania pomocy bez wychodzenia z domu wystarczy, że skontaktujesz się z nami on-line. Gwarantujemy natychmiastową pomoc.

Zobacz więcej
SIEDZIBA
prawnik legnica Kancelaria mieści się w nowoczesnym budynku biurowym,nieopodal galerii Ferio. Oferujemy również możliwość spotkań w siedzibie klienta lub w innym dogodnym dla obu stron miejscu.

Zobacz więcej
Zaufali nam